viernes, 22 de junio de 2018

El CRA LA MARINA recibe´l reconocinientu de plata “Escuela afayadiza” qu'entama l'Asociación Reicella

L’Asociación quier premiar cola so insignia a les escueles con un altu númberu de matriculación na asignatura d’Asturianu, ente elles, el CRA La Marina, que ye una de les 57 escueles asturianes que recibió’l “Reconocimientu de plata”, porque tienen una matrícula na asignatura de llingua asturiana igual o superior al 75%. 27 escueles lleven el “Reconocimientu d’oru” a la escuela con más matriculación por algamar un 100% y la "Mención Especial" a 6 centros pilotu qu’entamaron esti añu cola enseñanza del asturianu como llingua vehicular.
reciella
RECIELLA APURRE A 86 ESCUELES ASTURIANES EL RECONOCIMIENTU 

Los reconocimientos entamaron l’añu pasáu nel conceyu de Xixón, y esti cursu 2017-2018 Reciella amplíalos a los centros de toa Asturies nos que s’imparte l’asignatura de Llingua Asturiana. Dende l’Asociación valoren de manera perimportante l’apueste de les escueles pol plurillingüismu y paez-yos importante visibilizar el compromisu de la comunidá educativa: families, equipu directivu y claustru pa que l’asturianu seya una llingua más vehicular nes escueles. 

Les ventayes de cursar asturianu: 

Son munches les razones pa deprender la llingua asturiana: aumenta la nuestra competencia comunicativa, ayúdanos nel aprendizaxe d’otres llingües, sensibilízanos con otres realidaes culturales y llingüístiques, avéranos a la nuestra cultura, y arriquez el nuestru conocimientu y percepción del mundu. 

Amás na asignatura d’Asturianu, los alumnos y alumnes fórmense tamién de forma adicional nel conocimientu de la Cultura Asturiana.

Más info (calca nes imáxenes):