miércoles, 1 de marzo de 2017

Concursu Escolar MIL PALLABRES PRESTOSES

La Mancomunidá Comarca de la Sidra, al traviés del so Serviciu de Normalización llingüística, convoca’l primer concursu escolar MIL PALLABRES PRESTOSES, empobináu a escolinos/es de les escueles asitiaes nos conceyos qu’integren la Comarca. El CRA La Marina vamos participar. O seya que vamos a lleer mui sollertes les bases:

1. Puen participar tolos neños/es qu’asina lo quieran, siempre que tean matriculaos en cualquiera de los centros escolares d’educación primaria de la Comarca de la Sidra.

2. El concursu tendrá trés categoríes:

  • Categoría A: 1er y 2u cursu de primaria. 
  • Categoría B: 3er y 4u cursu de primaria.
  • Categoría C. 5u y 6u cursu de primaria.

3. Premios. Habrá un primer premiu y dos accésit per caúna de les categoríes. Los premios consistirán en lotes de llibros, cedés, deuvedés y material didácticu y cultural rellacionáu cola llingua asturiana.

4. Los trabayos presentaránse en formatu DIN-A4 y nellos ha apaecer una pallabra asturiana bien llexible en xunto col dibuxu que la representa. 

5. Cada participante va poder enviar tantos trabayos como-y preste.

6. Los trabayos unviaránse al Serviciu de Normalización Lingüística de Man.co.si (Paraes nº47 33529 Nava – Asturies) enantes del 6 d’abril de 2017. A los trabayos acompañará-yos un sobre peslláu, firmáu con nomatu, dientro del que van figurar los nomes de los/es participantes y el centru al que pertenecen.

7. El xuráu, que tendrá como secretariu al responsable del Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, compondránlu persones cualificaes na materia, y emitirá’l so fallu mientres segunda quincena d’abril de 2017. El so fallu va ser inapelable.

8. Una esbilla de los trabayos participantes espondráse en biblioteques, cases de cultura y edificios públicos de la Comarca de la Sidra mientres la Selmana de les Lletres Asturianes y esparderáse peles redes sociales al traviés del facebook Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra. El restu de trabayos podrán esponese igualmente pelos centros educativos y culturales de los distintos conceyos.

9. La participación nel concursu supón l’aceptación de les presentes bases.

Más info: